کد مطلب:314826 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:1122

آب شیرین از برکت سقای کربلا ظاهر می شود
جریان از این قرار است كه، در زیرزمین حسینیه چاهی برای فاضلاب زده می شود، ولی برخلاف انتظار و عادت در 20 متری چاه آب شیرین و گوارا از بركت سقای كربلا ظاهر می شود به طوری كه مانع كندن چاه می شود. اهالی بعد از خبر شدن از این معجزه با حیرت و تعجب آور با شور و علاقه وصف ناپذیر همه ظرف به دست در جلوی حسینیه در صف طولانی برای استشفا به همدیگر سبقت می گیرند، و عده ای هم با دلو آب را كشیده بین مردم تقسیم می كنند. در مدت چندین ماه هر روز این كار ادامه داشته و خیلی از مریض ها و گرفتارها با استشفاء از آب حسینیه شفا یافته و حل مشكل می شود، تنها یك نمونه از آنها را یك نفر به نام حمزه كه خادم حسنیه هم بوده برای بنده تعریف كرد كه یك خانم شدیدا مریض بوده و از دكترها مأیوس شده بوده از آب حسینیه استشفا می كند و شفا می گیرد و هنوز هم با سلامتی كامل زندگی می كند. در پایان نتیجه گیری می كنم كه ظاهر شدن آبی شیرین در عمق كم آنهم در خاك كویر قم و بدون چاه



[ صفحه 356]



عمیق در نزدیكی حسنیه غیر از معجزه و عنایت سقای كربلا چیز دیگری نبوده و نمی تواند باشد.

حضرت خواسته با این معجزه به همه بفهماند آب كه مایع حیاط مادی و معنوی جهان خلقت است و هر كس بخواهد از آب حیاط ابدی بهره مند بشود؟ باید به سقای كربلا «قمر بنی هاشم» متوسل بشود تا از مشك آب آن بزرگوار سیراب گردد و الا محكوم به مرگ و نابودی است.

لازم به تذكر است: متاسفانه فعلا از آن آب و چاه خبری نیست به علل ناشناخته ای چاه مسدود شده است، امید است كه هیئت امنا و اهالی ارزش این معجزه و عنایت حضرت را به خودشان دانسته و دوباره آن چاه را احیا نمایند، باشد كه حضرت باز هم عنایتی نموده همان آب شیرین را به جوش بیاورد و تا ظهور حضرت بقیة الله الأعظم حجة بن الحسن عجل الله تعالی فرجه الشریف، از این معجزه كه افتخار اهالی و مایه عبرت دیگران است باز مریضان و تشنه كامان سیراب و جان تازه بگیرند. انشاء الله.

ارادتمند شما شیخ جواد پور جعفر امام جماعت حسینیه قمر بنی هاشم (علیه السلام).